18.02.2014

LBA 1 i 2 + kilka informacji

Ten blog dostał swoje dwie pierwsze nominacje. :D Dziewczyny,pięknie dziękuję. ♥
Pierwszą dostałam od cudownej Tini Verdas z bloga http://muzyka-mordercy.blogspot.com/

1. Jak masz na imię?
 Tajemnica. xD
2. W jakim mieście mieszkasz?
 W województwie kujawsko-pomorskim. Tyle  wystarczy. :)
3. Śpiew czy gra na jakimś instrumencie?
  Nie potrafię ani tego ani tego. ;_;
4. Ulubione zwierzę?
 Pingwiny i gekony lamparcie. *O* 
5. Jak wygląda według Ciebie idealny dzień?
 Cały dzień spędzony w moim pokoju. Sama. Mnóstwo słodyczy. Laptop,książki i muzyka. Do tego delikatny deszczyk za oknem...Ach rozmarzyłam się. 
6. Jak opisałabyś swój charakter?
 Wredna,uparta,nieśmiała.
7. Ulubiony kraj?
 Australia,Argentyna,Włochy i Anglia.
8. Jakie uprawiasz sporty?
 Żadnego. Może czasem pobiegam. xD
9. Ulubiony film?
  'To tylko seks.' i  'Dary anioła:Miasto kości',
10. Spacer po lesie czy siedzenie przed telewizorem?
 Spacer po lesie. Chyba,że leciałby któryś z moich ulubionych seriali. Wtedy nie ma siły aby odciągnąć mnie od telewizora. xD
11. Czytasz moje blogi? (jak tak, to co o nich sądzisz?)
Oczywiście. Kocham obydwa. ♥

Za drugą dziękuje cudownej Cheryl z bloga  http://leonettaa4ever.blogspot.com/  <3

1. Twoje motto życiowe?
'I tak umrzesz.'
2. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem? 

Dość skomplikowanie,trzeba przynać. Wszystko zaczęło się od aska. Pisałam na nim z pewną świetną dziewczyną głównie o TVD. Potem przeszłyśmy na gg i tam zaczęłyśmy rozmawiać o Violettcie. Wysłała mi  link do bloga o Klaroline. A potem pomyślałam. Co z Leonettą? Wygooglowałam multum blogów. Zaczęłam czytać a potem pomysł na opowiadanie przyszedł sam. Trzeba było wziąć się tylko w garść i o to jestem. :)
3. Co robisz na co dzień?
 Chodzę do szkoły. Narzekam na wszystkich i wszystko dookoła. Staram się  regularnie biegać. Czytam i piszę. A międzyczasie zdarza mi się nawet coś zjeść i oddychać. :D 

4. Co sądzisz o świecie w którym żyjemy?
Staram się na nim nie skupiać. To za bardzo boli.
5. Rzecz po twojej lewej?
 Zeszyt od polaka. xD

6. Ulubiona piosenka?
  'Mirrors'- JT

7. Ulubiony film?
 Jest wyżej. :)

8.  Ulubiony sport?
 Piłka nożna. ^^

9. Jak oceniasz siebie w trzech słowach?
  Uparta, nie miła i jeszcze raz uparta.

10. Ulubiona książka?
 'To,co zostało'

11. Jakie masz marzenia?
 Jest ich zbyt wiele i są zbyt skomplikowane.

Muszę przyznać,że nad Twoimi pytaniami musiałam trochę pogłówkować.  ♥ 


Pięknie Wam dziękuje dziewczyny. Niestety nie nominuje nikogo. Nie mam zbytnio czasu,wole przeznaczyć go na pisanie rozdziału. Mam nadzieję,że nie będziecie miały mi tego za złe. :)

A teraz te magiczne informacje. :3  
Do góry po prawej stronie dodałam info kiedy na poszczególnych blogach dodam notki. Jak widzicie kolejny rozdział powinien pojawić się w piątek. Módlmy się aby WOS nie był zbyt trudny do nauki. ;_;

Tak poza tym to konkurs zostaje przedłużony do 7 marca do godziny 20. :) A więc weny,weny i jeszcze raz weny. :D To chyba na tyle. ♥ 

Aaa i jakby co mój laptopik się chrzani więc jutro idzie do naprawy. Jeżeli go prędko nie odzyskam to spróbuje Was o tym poinformować.  :c

7 komentarzy:

  1. Moja kochana, zdolna bratanica otrzymała dwie nominacje, ale jestem dumna XD

    Ulubiony sport piłka nożna? Przybij żółwika stara<3
    Ja również kocham i wielbię nożną. No kocham Cię po prostu ;333
    Z każdym dniem dowiaduję się coraz to nowych rzeczy o Tobie i za każdym razem odkrywam, jak wiele nas łączy!

    Imię... tajemnica? A ja wiem XD >>owocna pogawędka na gg xd<<
    A teraz zżera ich zazdrość. Spokojnie nic nie powiem. Moje i Twoje imię pozostanie naszą słodką tajemnicą XD

    Słońce, z każdym dniem kocham Cię coraz bardziej xD
    A jak przeczytałam, że lubisz nogę, to po prostu...
    No kocham Cię jeszcze bardziej. Tyle nas łączy.
    Normalnie jesteśmy pokrewnymi duszami i tyle xd

    Pozdrów moją siostrzenicę ode mnie (xd) i jeśli jeszcze o tym nie wie, że ma ciocie, poinformuj ją XD

    Pozdrawiam, kocham jeszcze bardziej i ściskam mocno ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja kochana zdolna bratanica właśnie oparzyła się herbatą. Jestem wspaniała. ;_;
      Przybijam żółwika,młoda. ^^


      Jeżeli już mowa o owocach to mam ochotę na winogrona. xD
      Moją tajemnicę zna już parę zaufanych osób ale Twoja jest bezpieczna. :*

      Tyle miłości. ♥♥♥♥
      Powiedz jeszcze,że nie lubisz kosza to będę już całkiem szczęśliwa. :D

      Nie pozdrowię jej bo ta moja kochana małpa siedzi w swoim pokoju. Za daleko mam do niej. :3 Widzisz? Nie tylko Ty jesteś leniwa. :P

      I korzystając z okazji. Jeżeli wybrałaś już zdjęcia to daj znać. ♥

      Twoja ukochana bratanica. ♥

      Usuń
  2. Nie lubisz kosza?
    Wiesz co?
    Nie lubisz kosza?
    Kosza?








    KOCHAM CIĘ ! <3


    Nienawidzę kosza. Lenistwo to nasza cecha rodzinna XD

    Też mam ochotę na winogrona xd
    Uważaj mi tam z tą herbatą, słońce ;333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie wystraszyłaś,no wiesz co. xD
      Kosz to zło. ;_;

      Mi już przeszło bo zajadam się orzeszkami. :D
      Spokojnie,żyje. Sytuacja opanowana. ^^

      Usuń
  3. A więc droga Tajemnico.... (Zazdrośćcie, bo wiem jak ma na imię xd)
    Jak ja się cieszę, że przedłużyłaś konkursik ^^ Bo już myślałam, że się nie wyrobię, a... mam kawałeczek XD Jeszcze nwm o kim, albo Marletta, albo Leoncesca, albo... ta trzecia to niespodzianka *.*
    Ale nie przynudzam, czekam na rozdzialiki ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło,że przybyłaś. :*Jestem za niespodzianką. :D Ale skoro już tu jesteś to muszę Ci powiedzieć,że chwilowo nie mam dostępu do gg i w sumie do komputera również. Jest w naprawię i powinnam dostać go do piątku.A teraz powinnam podziękować mamie,która pojechała zawieść moją siostrę na angola i chwilowo zarekwirowałam jej laptopa. xD Do piątku. :3

      Usuń
  4. Ooo gratki!!! :) Świetny blog :) Masz naprawdę wielki talent ;) Też jestem z kujawsko - pomorskiego :p Aaaa uwielbiam : ciebie, tego bloga, twoje roozdziały . Naprawdę masz mega talent :)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine